12.12.10

Aging...a wonderful experience..

haa..biase la..bila perut dah penuh mata pun berat...berblogging la nampaknya..haish..nak buat macam mana?nasi ayam tadi pun sedap jugak..yela..dah lama mengidam..hehe.. :D entah macam mana..teringat pulak ni..apa2 yang terfikir pasti akan ditulis dalam notes dan diletakkan dalam blog..macam ini...
saya dilahirkan pada 3 mei 1992...birthday saya lagi 4 bulan dan tepat2 3 minggu..tolong ingat ye..please...aik..apa hal bahasa melayu lagi??mencuba sesuatu yang lain..its normal..saja2 mempelbagaikan blog ini..mungkin2 nanti dalam bahasa arab pulak..nanti2kan ye..eh..dah melencong pulak..:D yang nak diceritakan sebenarnya ialah cumalah kenangan2...pieces of it..that i can remember...about my birthday..istimewa sangat ke hari lahir?hurmm..kalau family dan kawan2 ingat mestilah special..

3/5/2010- saya baru 18...waa..akhirnya..bukan budak skolah dah ye..;p masa ni dah berhenti kerja dah...tak dapat la makan kek orang kat secret recipe blanja..:( tapi terima kasih ye raja puteri belanja kek white-dark chocolate cheesecake kot..saya tak ingat dah namanya..heee..:D walaupun puteri belanja lambat skit tak apa kerana ingat..sayang kamu~!

sedap tak? :D yumyum..
pada hari itu..sya kakak saya belanja makan kat secret recipe..kami kongsi2..main course beef lasagne..air oreo  milkshake kesukaan ramai kanak2..haha..seperti saya juga..dan desert brownies walnut dengan vanilla ice cream...kalau letak gambar ni nanti terliur pulak kamu semua.. :p haish memenuhkan perut je pada hari itu..mama seperti yang dijanjikan bagi rm100..ok la..duit..siapa tak nak? afiqah..ada bagi patung ni..walaupun lambat bagi tapi sangat menghargai..buat masa ni tak dapat fikir lagi nama untuk si patung ini..:D dan ditambahkan lagi dengan wishes di facebook dan sms dari kawan menjadikan birthday pada hari itu sangat la bahagia..
terima kasih pika~!
2/5/2009 @ 3/5/2010 - masa ni form 5..yay..dah 17..akhirnya..hehe..saya balik rumah untuk cuti..walaupun skejap tapi ok la..sya pun balik dari kuantan..mama cadangkan buat makan2...sempena untuk menyambut juga la..tapi terpaksa dibuat awal kerana esoknya pada 3/5 dah kena balik asrama...haish..nasib2..malam itu ajakla jiran..kawan..keluarga datang..tak ramai tapi kami2 je dah seronok..:D kawan2 yang dikasihi pun datang..aisyah,pika,aida..boleh pulak main2 sorok2 macam kecik2 dulu..haish..good times..hadiah untuk tahun itu ialah patung lembu bulat yang juga dinamakan "LEMBU"...amat bulat dan comel..terima kasih ye sya.aisyah,aida and pika..so happy..
lembu kesayangan~!
3/5/2008 - masa ini saya masih lagi dibangku sekolah..wa..sweet 16..baru masuk mrsm..tak pernah2 duduk jauh dari family terpaksa juga akhirnya..tahun ni sambut kat sekolah je..sedih dan juga gembira...sedih sebab tak ada kek macam selalu..huhu..tapi gembira sebab sheikh muszaphar datang sekolah..hahah :D ceh..macam tahu2 je birthday saya...haha..tak ada la..dan roomate mase tu pun sangat2 baik...bagi kad dan hadiah..walaupun macam baru je kenal tapi dah rapat sangat rasa..even budak2 wing sebelah pun wish..bilik FA02 dan FA03...terima kasih ye semua bagi coklat tu..dah la masa tu tengah study..coklat itu habis dimakan oleh saya..sangat sedap..takkan saya lupa..:D

hmm..ini sahaja lah yang nak diceritakan sebenarnya..berkongsi kegembiraan daripada kenangan yang lepas.. :D harap tahun depan orang2 masih ingat lagi...semakin tua semakin matang..harap2 la ye..insya-Allah..

0 watcha say :D:

Post a Comment

most wanted!

About Me

My photo
I'm just your average person on the outside but completely different on the inside.