8.12.10

Mama tersayang :D

untuk post kali ni di khaskan untuk mama TERSAYANG....hahah... bahasa melayu??erk?..iye....biasanya yes...yela2..mama saya amat menitik beratkan bahasa ibunda...jadi untuk post untuk mama tulis dalam bahasa melayu la ye...hahah..nampak amat pelik.. :D saya memang pelik pun...

Assalamualaikum pembuka bicara...:) 

 hari ni sangat bahagia...bukan apa tapi semua kelas hari ni habis awal..macam arab dan fizik..kimia tu tak boleh la..tapi tidak apa..yang nak dikatakan sebenarnya tengahari tadi dapat sms dari mama..jarang2 nak dapat...maklumlah mama di rumah pun sibuk..saya disini pun makin sibuk... sms berbunyi begini..

"As'kum  baby mama camna? sibuk belajar x pe relax jgn stres sgt. Ini hanya dunia syg. Tapi klu x solat tu mama sedeh anyak doa pd Allah
InsyaAllah Allah akan akan mendengar doa hambanya. love u."

bagaimana? ada faham tak? untuk pengetahuan semua mama saya kurang nampak..jadi smsnya kalau orang yang tak mengenali dirinya mungkin tidak akan faham..contohnya besok akan jadinya berok...hahah...
1 sms ni mampu membuat saya tersenyum lebar sepanjang kelas tadi...mungkin ini yang ditunggu2 oleh saya...amat merindui mama yang di rumah..mungkin sebab itu saya merasakan tidak bersemangat dan murung...haish...maklumlah saya ni kan anak bongsu..dan juga anak mama :D..amat bangga menyatakan itu..hahah 


bagaimana? cantik tak? hehe..pandai ye saya memilih...ini diari islam saya beli masa FESTIVEN kat uia..harganya tak mahal sangat dan tak murah sangat..mampu untuk seorang pelajar seperti saya beli..ha? saya? simpan diari?diari islam?ceh..tak..ni untuk dihadiahkan kepada mama TERSAYANG...memandangkan diari mama termasuk dalam mesin basuh dan habis rosak..macam mana boleh masuk? saya pun tidak tahu...mungkin ada hikmahnya..:D terus je nampak diari ni teringat kat mama..apa lagi? terus saya beli.. nanti balik untuk cuti saya akan bagi..mama pasti akan suka..dalam diari ni ada macam2..doa..kalendar..hadis..banyak la..macam buku jugaklah sebab dapat baca...dan tulis.. :D love u mama...

rasanya ini sahaja yang nak dikatakan...nak kongsi kegembiraan la kan.. :D ...harap2 masa cuti ada laptop kat rumah..dapat lah meng-update-kan blog..

 baiklah..masa untuk mengulangkaji.. ( maaflah diatas kecacatan bahasa..biasalah..bahasa rojak/pasar..)  itu sahaja dari saya untuk kali ni..tata~!

0 watcha say :D:

Post a Comment

most wanted!

About Me

My photo
I'm just your average person on the outside but completely different on the inside.